Thanks!
Our manager will contact you immediately!
Автомобільно-рейковий транспортний засіб, обладнаний залізничною системою приводу двох типів:
1) K-RR-32.WF-1 - фрикційного типу;
2) K-RR-32.HD-1 - гідростатичного типу.
Машина, побудована на базі автомобільного шасі VOLVO, є комплексним технічним рішенням для створення машин типу "дорога-рейка". Ці транспортні засоби призначені, зокрема, для ремонту та будівництва верхньої будови залізничної колії.
Крім того, цей транспортний засіб може бути адаптований у різні інші форми, такі як машини для роботи на контактній мережі, мобільні рейкозварювальні установки та інша будівельна техніка.
Машина являє собою самохідну машину на комбінованому шасі, розроблену спеціально для виконання рейкозварювального комплексу на залізничних коліях.
Транспортні засоби розроблені та виготовлені компанією RRS/ZPSF (Іспанія)
Складається з рами транспортного засобу, оснащеної рейковими осями для залізничних колій з шириною колії, визначеною замовником.
Рух по залізничних коліях з шириною колії, визначеною замовником. Транспортний засіб обладнаний гідростатичним типом пересування по рейках. Транспортний засіб самостійно сходить на рейки і сходить з них з дотриманням вимог безпеки.
Машина має такі основні елементи: кабіна управління та місце для встановлення контейнера з обладнанням для зварювання рейок. Автомобіль може використовуватися на дорогах з колісною формулою 8х2.
У кабіні базового автомобіля знаходиться пульт управління залізничним транспортним засобом. Кабіна опалюється та кондиціонується. На даху встановлено два проблискових маячка
Пересування по залізничній колії здійснюється за допомогою спеціальних залізничних коліс, які встановлюються під рамою базового транспортного засобу і опускаються за допомогою гідроциліндрів; управління цією операцією здійснюється з кабіни управління або з відповідних пультів, розташованих в безпосередній близькості до залізничних осей.
Управління рухом і гальмуванням рейкового транспортного засобу здійснюється з кабіни управління. Для руху заднім ходом в кабіні водія є екран, з'єднаний з відеокамерою, розташованою в задній частині транспортного засобу.
Водій ставить транспортний засіб над рейками на залізничному переїзді або в іншому спеціально відведеному місці, а потім послідовно опускає залізничні осі. Відеокамери розміщені біля осей, щоб полегшити постановку коліс на рейки, а зображення з відеокамер передається на екран, розташований на панелі управління.